ΔΕΣΠΟΙΝΑ Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1540 Ημερομηνία εγγραφής : 13/06/2010 Ηλικία : 69 Τόπος : ΑΘΗΝΑ
| Θέμα: ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πεμ 17 Ιουν - 10:21 | |
| Ο ελληνικός κινηματογράφος είναι από τα σημαντικότερα κομμάτια του νεοελληνικούπολιτισμού, παρόλη τη μικρή ηλικία του και τα φτωχά μέσα τηςελληνικής κινηματογραφικής παραγωγής. Γέννησε αριστουργήματατης κινηματογραφικής τέχνης και ανέδειξε σημαντικούς σκηνοθέτες, σεναριογράφους, διευθυντές φωτογραφίας, συνθέτεςκαι καταπληκτικούςηθοποιούς. Στο cinemainfo.gr τον ελληνικό κινηματογράφο τοναντιμετωπίζουμε σαν ένα ενιαίο σύνολο και δεν κάνουμε τον διαχωρισμόπου γίνεται συνήθως σε παλιό εμπορικό και νέο ποιοτικόκινηματογράφο. Διαχωρισμό που τον θεωρούμε πλαστό. Αν χρειάζεται καποιος δαχωρισμόςγια ιστορικούς λόγους, μπορούμε να διακρίνουμε 3 περιόδους. Την[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]. Που περιλαμβάνει τις πρώτες απόπειρες για τη δημιουργία ντόπιας κινηματογραφικής παραγωγής.
Την [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], που ξεκινάει ουσιαστικά στο τέλος της κατοχής με την ταινία "Χειροκροτήματα" του Γιώργου Τζαβέλλα. Και την [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] , που ξεκινάει με την απελευθέρωση των καλλιτεχνικών δυνάμεων μετά την δικτατορία και θεωρούμε τον "Θίασο" του Θόδωρου Αγγελόπουλου ώς την αριστουργηματική της αφετηρία. Θα μπορούσαμε να μιλάμε για μια τρίτη περιόδο ήδη απο το 1965-67 αλλά η δικτατορία με τον ερχομό της έκοψε τη φόρα που είχαν πάρει πολλοί νέοι δημιουργοί.
Για μας εμπορικός και ποιοτικός διαχωρισμός δεν υπάρχει στον ελληνικό κινηματογράφο. Όπως σε όλες τις τέχνες έτσι κι εδώ, υπάρχει καλός και κακός κινηματογράφος. Ανεξάρτητα σε ποιά πλευρά τοποθετούνται οι ίδιοι οι δημιουργοί του. | |
|